pühapäev, 10. mai 2020

Ei ole ühtegi õiget inimest

Kõik inimesed on ekslikud ja patused ning iga inimene, kes oskab õigesti mõelda, teab seda. Kuid kõige tähtsam on arusaamine, kui me midagi valesti teeme või mõtleme. Mina olen saavutanud taseme, kui ma midagi valesti teen või valesti mõtlen, siis ma teadvustan seda ja kui tahan, et valesti mõtlemine edasi kestab, siis surun õige mõtlemise tahaplaanile või blokeerin Jumala sellel hetkel. Ma muutun nendel hetkedel tavaliseks inimeseks.


Piibel 1968, Pauluse kiri Roomlastele 3:4

iga inimene on valelik.

KJV

but every man a liar.
Tõlge- Iga inimene on valetaja.


Et muutuda paremaks inimeseks, on esmatähtis proovida oma elust valetamist likvideerida. Teame ju, et öeldakse, et see inimene on aus. Kindlasti enamus inimesi peavad ennast ausaks. Suures plaanis head inimesed ongi ausad, kuid ka pisivale on vale. Proovige omale esmalt teadvustama hakata, kui te valetate. Vale on ka see, kui keegi kutsub teid kuskile ja te ütlete, et ma ei saa tulla, kuna pea valutab vms, tegelikult aga te ei soovi minna mingil muul põhjusel, kasvõi lihtsalt ei viitsi või pole huvitav, aga te proovite teise inimese vastu viisakaks jääda ja ütlete mingi mõjuvama, korrektse põhjuse. See aga on valetamine.



Piibel 1968, Pauluse kiri Roomlastele 3:10

nõnda nagu on kirjutatud: "Ei ole kedagi, kes oleks õige, ei ühtainustki.

KJV

As it is written, There is none righteous, no, not one.
Tõlge- Nagu see on kirjutatud, pole ühtegi õiget, ei, mitte ühtegi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Jõulukombed Eestis

Jõulupühade kombed Eestis. Käes on jälle ammuigatsetud rõõmupühad... Palju nimesid antakse jõulupühadele, neid nimetatakse armastuse-, rahup...